Thursday, February 7, 2013

Tak Tahu Kenang Budi

Assalamualaikum,
Saya bukan sengaja menulis kenyataan ini,
Ini cara saya tuk melepaskan stress masa ada menulis di blog atau berkongsi masalah bersama rakan yang saya boleh percaya..

Bila kau susah aku ngan member yang lain akan tolong kau
Bila kau menangis kitaoranglah yang akan mengembirakan kau semula
Bila kau mintak tolong kamilah yang akan membantu kau
Dalam susah atau senang
Bila x de yang nak berkawan dengan kau kitaorang jugalah yang mahu berkawan dengan kau
Bila harapan kau hampir punah utk terus sekolah hanya disebabkan classmate kau kitaorang lah yang memberi nasihat dan menaikkan semangat kau tuk terus bersekolah
Tetapi bila suatu hari disebuah majlis kau memberi tahu orang ramai yg classmate kau tu lah menolong kau, menaikkan semangat kau, menyedarkan kau.. kitaorang bagai terperanjat dengan kenyataan yang telah kau katakan
Hati kami pula sakit dengan kenyataan itu
Mulai pada hari tu, semuanya telah berubah dan semua yang keluar dri mulut kau semua hanya menyakitkan hati kami
Sekarang kau membuat keputusan tanpa berbincang dengan kami padahal ada kami pon terlibat sama. Perangai kau pula semakin hari semakin pelik dan aku mula geli dengan perangai kau
Akhirnya bila hampir setahun berkawan dan mengenali kau bru aku tahu perangai sebenar kau
Classmate kau and cikgu x suka dengan kau mesti ada sebab tertentu yang kitaorang x tahu
Aku cma boleh berharap kau berubah and hentikan perangai annoying kau tu !!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment